قائم مقام صدا و سیمای استان مرکزی: برای معرفی هر فعالیتی باید روش های تبلیغاتی متناسب همان فعالیت انتخاب شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان مرکزی، در نشستی که به مناسبت اطلاع رسانی پذیرش مهرماه دانشگاه در صدا و سیمای استان با حضور قایم مقام مدیر کل و مسئول روابط عمومی دانشگاه برگزار شد، مرتضی فراهانی با اشاره به اهداف سازمانی صدا و سیما و همچنین ظرفیت های موجود در این سازمان بر اطلاع رسانی موثر تاکید نمود و گفت: تبلیغات باید متناسب با محیط کاری صورت پذیرد و هر تبلیغی مناسب هر موقعیتی نیست.
وی همچنین دانشگاه جامع علمی کاربردی را دارای پتانسیل ها و ظرفیتهای خوبی دانست و اظهار داشت: این ظرفیتها را باید با ابزار مناسب به آحاد مردم شناساند و فرهنگ مهارت آموزی را از این طریق در بین جامعه و مردم گسترش داد.
نعمتی مسئول روابط عمومی دانشگاه نیز صدا و سیما را یکی از ابزارهای مناسب آگاه سازی و اطلاع رسانی در بین مردم عنوان کرد و گفت: علی رغم توسعه و گسترش زیاد فضای مجازی در بین خانواده ها، همچنان استفاده از تلویزیون در بین مردم رواج دارد و صدا و سیما تاثیر بسیار زیادی در تغییر فرهنگ ها دارد.
وی ابراز امیدواری کرد در آینده با همکاری های بیشتر بین دو دستگاه بتوان به نحو احستن در راستای گسترش فرهنگ مهارت آموزی در جامعه گام برداشت.
لازم به ذکر است مقرر شد در همین راستا نشستی مشترک بین رؤسای دو دستگاه با هماهنگی ایشان برگزار گردد.

نظر شما :