روابط عمومی

مصطفی نعمتی

روابط عمومی و پاسخگویی به شکایات

33679880-2 داخلی 1

دانشجویان، کارکنان، اساتید محترم دانشگاه و داوطلبان گرامی ورود به دانشگاه می توانند درخواست های خود را به این واحد همه روزه از طریق پست الکترونیک، صندوق پیشنهادات و یا تلفنی ارسال و پیگیری نمایند.

آشنایی با روابط عمــومی

روابط عمومی هنر برقراری ارتباط در جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مخاطبان و همچنین زمینه سازی برای دریافت انتظارات و خواسته های مخاطبان برای حرکت در مسیر آن است.

روابط عمومی تمامی تلاش خود را معطوف تنظیم روابط سازمان و مردم می نماید، هوشمندانه سعی می کند در راستای اهداف و برنامه ی سازمان با اتکاء به اصول اخلاقی و رسالت حرفه ای در قالب کار برنامه ای در جهت تحقق و حفظ منافع سازمان و مردم حرکت نماید.

روابط عمومی در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی، یکی از بخشهای حوزه ریاست بوده و زیر نظر مستقیم ریاست دانشگاه انجام وظیفه می نماید.

کیفیت و کمیت رابطه سازمان با دیگران و نیز افکار عمومی جامعه، با در نظرگرفتن یک اصل اساسی که دانشگاه و افراد آن برای رسیدن به اهداف خود، نیازمند به حسن رابطه و درک متقابل و توسعه تفاهم با یکدیگر و عموم مردم هستند، از جایگاه و اهمیت ویژه ای در روابط عمومی برخوردار می باشد. در همین راستا، روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی، ضمن رعایت منشور اخلاقی، خود را ملزم به تحقق اهداف سازمانی مطابق برنامه های تعریف شده دانشگاه می داند.

منشور اخلاقی

اعتقاد به کرامت انسانها و تکریم مخاطبین دانشگاه

اعتقاد به حق مردم جهت کسب اطلاع از وضعیت و اقدامات دانشگاه

سهیم کردن افراد در تصمیم سازی و اجرای برنامه های درون و برون دانشگاهی

رعایت اصول اخلاق حرفه ای با تاکید بر موازین شرع مقدس اسلام در برخورد با مخاطبین

 اهم وظایف

پاسخگویی به مکاتبات ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر، ستاد صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب، مبارزه با مواد مخدر، ستاد مبارزه با مواد مخدر، ستاد فرهنگی و اجتماعی مدیریت و ساماندهی آسیب‌های اجتماعی (فامسا)

مدیریت و بروز رسانی محتوای سایت دانشگاه

جمع آوری و بروز رسانی اطلاعات اطلس جامع آموزشی دانشگاه به صورت مستمر و سالیانه

برنامه ریزی فعالیتهای کمیته صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب

مستند سازی و آماده سازی گزارش کمیته صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب

آماده سازی مقدمات راه اندازی نشریه ویژه دانشگاه به صورت استانی و منطقه ای

هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری گردهمایی رؤسای مراکز آموزشی با تعامل سایر حوزه ها

پاسخگویی به سوالات و راهنمایی مراجعین دانشگاه و داوطلبین ورود به دانشگاه

برنامه ریزی انجام تبلیغات مناسب جهت معرفی دانشگاه به جامعه

برقراری ارتباط با رسانه های مختلف در مناسبتهای مختلف

فراهم نمودن زمینه همکاری با رسانه­های ارتباط جمعی برای ارتباط مستمر با مسئولان، در جهت ارائه دیدگاه­ها، رویدادها، برنامه ها و انعکاس آن برای اطلاع عموم

پاسخگویی به مطالبی که در رسانه های گروهی در ارتباط با دانشگاه منتشر می گردد و در صورت صلاحدید مجموعه پاسخگویی مناسب به آنها

تلاش در جهت ایجاد تفاهم متقابل بین مدیریت و پرسنل، از طریق گفتمان متقابل و ترویج شیوه­های ارتباطی بین پرسنل و مدیریت.

تهیه پیامهای تبریک و تسلیت به مناسبت های مختلف برای اشخاص حقیقی و حقوقی مرتبط با دانشگاه

جمع بندی و تهیه فعالیتهای دانشگاه در مقاطع مختلف جهت تدوین گزارش عملکرد و ارسال به دستگاههای ذینفع

مشورت و ارائه خدمات لازم به منظور برقراری و گسترش امور ارتباطی واحد های تابعه با مخاطبان

همکاری و هماهنگی با خبرگزاری ایونا جهت تهیه مطالب مورد نیاز

تهیه گزارش از بازدیدها و سفرهای رئیس استان  و برنامه های دانشگاه
هماهنگی در برگزاری همایشها، جشنواره ها، سمینارها، جلسات و برنامه های مختلف

همکاری در برنامه ریزی انجام فعالیتهای مختلف در دانشگاه در حوزه های مختلف

ارسال پیام های مناسبتی از طریق اتوماسیون اداری

انتشار اخبار مربوط به حوزه های مختلف دانشگاه از طریق شبکه های اجتماعی و سایت دانشگاه

طراحی و چاپ کارت های دعوت و تبریک برای مناسبت های مختلف دانشگاه

تهیه عکس از برنامه های مختلف و تهیه آرشیو آنها

انجام مصاحبه درخصوص موضوعات مختلف جهت خبرگزاری دانشگاه
ارسال و دریافت ایمیل و پیامک در ارتباط با اطلاع رسانی به مخاطبین درون و برون دانشگاهی
تهیه خبر از برگزاری مراسم، همایش، نشست، بازدید و سایر برنامه های داخل دانشگاه،
اطلاع رسانی مکتوب و الکترونیکی در دانشگاه،
قراردادن اخبار دانشگاه در وب سایت

هماهنگی جهت انجام بازدید ریاست دانشگاه از مجموعه های مورد نظر

طراحی و تهیه تقدیر نامه و لوح سپاس در مراسم های مختلف


<p style="text-align: center">مرورگر شما نمی تواند این pdf را نشان دهد<br></p> لینک دانلود فایل